Saturday, August 29, 2009

Resit Dan Lencana Pendaftaran Pengakap


Keapada semua Pemimpin Kumpulan Pengakap Daerah Tawau, Resit pendaftaran dan lencana pendaftaran boleh dapat dari Skip Lee Chee Kiong (0138830138)

3 comments:

Anonymous said...

Setahu saya, ini adalah kali pertama resit pendaftaran dikeluarkan setelah sekian lama persatuan pengakap di Tawau beroperasi. Terima kasih diucapkan kerana pengurusan yang cekap dan amanah. Diharap pengurusan dan pentadbiran persatuan pengakap akan berteraskan Undang-undang Pengakap yang kita laungkan sekian lama. Semoga Persatuan Pengakap Tawau akan hidup semula setelah lama dalam hibernasi dan sekadar laporan di atas kertas sahaja. HIDUP PENGAKAP!!!!!

LEE CHEE KIONG said...

Terima kasih Anonymous dan Salam 1 Malaysia. Pengurusan dan hidupkan semula PENGAKAP TAWAU perlukan kerjasama, temaga serta masa kita semua, marilah kita sama-sama berganding bahu memajukan Pengakap Tawau sehingga melahirkan lagi ramai Pengakap Raja dan pemimpin yang mempunyai Manik Kayu 2 Bit.

DJ_Oyen said...

salam 1 malaysia...saya sangat bangga dengan usaha kuat daripada persatuan pengakap tawau yang berusaha untuk meningkatkan lagi pelbagai perkhidmatan dan aktiviti yang bakal dijalankan..saya berharap,usaha itu berterusan...saya sentiasa menyokong segala usaha yang dibangunkan...dan sedia untuk bekerjasama bila-bila masa perkhidmatan saya diperlukan...majulah pengakap !!!!!!!!...SCOUT !!!! terima kasih...LOVE SCOUT !!!